Verwijderen traffic history UDM Pro UniFi OS 4.2.8

kogel

Gold
UniFier
7 apr 2022
63
23
8
Goedenavond allen,

MijnUDM houdt een log bij van al het verkeer van alle clients. Dat wil ik graag resetten. In het verleden zag ik daar een optie voor maar ik kan hem nergens meer vinden. Het gaat dus om het verwijderen van de 'Activity' log van alle clients. Du in onderstaan de screenshot staat per application de hoeveelheid data dier per clients is gebruikt.... Maar het is ineens verstopt. Enig idee?

Scherm­afbeelding 2025-04-21 om 19.31.54.webp
 
er is geen setting:system:advanced meer. Daar stond het idd. En je kan idd collect historical data uitvinken. maar dan wordt de boel niet geschoond
 
Bij de nieuwste versie van de netwerk controller is het:

Settings -> Security -> Protection -> Identification -> Clear traffic history.

Maar daarmee wis je niet alles.

Snelste manier om schoon te beginnen is een "Settings only" backup van de netwerk controller te maken en deze dan weer te restoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: kogel
Opschonen kan volgens mij alleen via Legacy mode, Backup/Resore- en daar een download met settings only, en die weer uploaden.
Voor de zekerheid ook ff een download no limit doen, want mss is er meer weg dan je wilt.
 
Bij de nieuwste versie van de netwerk controller is het:

Settings -> Security -> Protection -> Identification -> Clear traffic history.

Maar daarmee wis je niet alles.

Snelste manier om schoon te beginnen is een "Settings only" backup van de netwerk controller te maken en deze dan weer te restoren.
Nice, Dank daarvoor. Ik heb mij rot gezocht en ik kon het nergens vinden.
 
er is geen setting:system:advanced meer. Daar stond het idd. En je kan idd collect historical data uitvinken. maar dan wordt de boel niet geschoond
Ik had de versie nog niet meegekregen.. in de oude 4.1.22 kon je wel degelijk de data schonen (niet dat het nu nog relevant is blijkbaar in 4.2.xx )
1745325380699.webp
 
  • Leuk
Waarderingen: kogel