In huis heb ik gebruik ik de volgende componenten;
1 x 24p POE switch (Ubiquiti)
1 x Cloudkey Gen2+
5 x Ubiquiti camera's
3 x Accespoint Ubiquiti
Tot grote tevredenheid, maar natuurlijk is er een kink in de kabel.. (nou ja, dat was wel op te lossen)
Al enige tijd had ik af en toe camera's die "off line" waren, kennelijk een voeding storing hadden.. Maar altijd was dat enkele seconden en kon er niet veel anders van vinden dan vervelend... Ik had al eens de Cloudkey bekeken, en update's gecontroleerd, en dat was het. Wel was mij opgevallen dat de behuizing van de Cloudkey echt tegen het achterlijke warm was. Nooit gemeten maar wel zo warm dat ik het apparaat meer open in het rack heb gelegd.
Nu zijn we dan aangekomen dat de cloudkey off-line is. Ook na het los nemen van de UTP (en daarmee de voeding) en afkoelen komt de cloudkey niet meer online. Wel staat in het display het ip adres en de naam die ik het apparaat heb gegeven. Het ledje op de hoek van de behuizing blijft knipperen.
Ik vraag mij af wat de beste stappen zijn, moet ik uitkijken naar een nieuwe? of is het beste de HD te vervangen?
Gelukkig zag ik dat wel een back-up heb gemaakt waarmee wellicht een hoop werk is bespaard..
Misschien is dit ook wel een moment om over te stappen naar een iets andere configuratie waarbij ik ook de router kan vervangen en meer kan sturen in het netwerk?
Natuurlijk zijn hier een hoop mensen en gebruikers die hier meer expertise hebben en mij wellicht van suggesties kunnen doen.
1 x 24p POE switch (Ubiquiti)
1 x Cloudkey Gen2+
5 x Ubiquiti camera's
3 x Accespoint Ubiquiti
Tot grote tevredenheid, maar natuurlijk is er een kink in de kabel.. (nou ja, dat was wel op te lossen)
Al enige tijd had ik af en toe camera's die "off line" waren, kennelijk een voeding storing hadden.. Maar altijd was dat enkele seconden en kon er niet veel anders van vinden dan vervelend... Ik had al eens de Cloudkey bekeken, en update's gecontroleerd, en dat was het. Wel was mij opgevallen dat de behuizing van de Cloudkey echt tegen het achterlijke warm was. Nooit gemeten maar wel zo warm dat ik het apparaat meer open in het rack heb gelegd.
Nu zijn we dan aangekomen dat de cloudkey off-line is. Ook na het los nemen van de UTP (en daarmee de voeding) en afkoelen komt de cloudkey niet meer online. Wel staat in het display het ip adres en de naam die ik het apparaat heb gegeven. Het ledje op de hoek van de behuizing blijft knipperen.
Ik vraag mij af wat de beste stappen zijn, moet ik uitkijken naar een nieuwe? of is het beste de HD te vervangen?
Gelukkig zag ik dat wel een back-up heb gemaakt waarmee wellicht een hoop werk is bespaard..
Misschien is dit ook wel een moment om over te stappen naar een iets andere configuratie waarbij ik ook de router kan vervangen en meer kan sturen in het netwerk?
Natuurlijk zijn hier een hoop mensen en gebruikers die hier meer expertise hebben en mij wellicht van suggesties kunnen doen.